HTC Touch Diamond już w Polsce (wideo)
Firma HTC rozpoczęła obejmującą internet, prasę oraz działania BTLi PR kampanię reklamową telefonu Touch Diamond. W ramach akcjiuruchomiono serwis, z którego można pobrać na to urządzeniedodatkowe treści.
Prowadzona pod hasłem "Nie mów 'halo'. Po prostu zaloguj się"kampania reklamowa telefonu Touch Diamond podkreśla oferowane przezniego możliwości w zakresie korzystania z mobilnego internetu.Model ten zapewnia bowiem połączenie HSDPA o prędkości przesyłaniadanych do 7,2 Mb/s i nawigację satelitarną GPS.
Akcja reklamująca telefon Touch Diamond obejmuje branżowe itematyczne magazyny poświęcone tematyce IT/GSM oraz czasopismalifestylowe, we współpracy z którymi prowadzone będą dodatkowedziałania promocyjne. Kampania jest też prowadzona w internecie,gdzie jej główną część stanowi udostępniona pod adresem www.touchdiamond.pl witryna, wktórej umieszczono multimedialną prezentację telefonu TouchDiamond, związaną z nim grę i przeznaczone na niego treści dopobrania, m.in. nakładkę 3D do Facebooka i tapety. Serwis promują wsieci bannery umieszczone w popularnych witrynach lifestylowychoraz na stronach poświęconych nowym technologiom.
Kampanię prasowo-internetową uzupełniają działania BTL(wizualizacje punktów sprzedaży u wybranych partnerów w całejPolsce) oraz PR (prowadzone przez agencję Inventive Communication).Kreacje wykorzystywane w akcji zostały przygotowane globalnie,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
HTC Touch Diamond to jeden z najbardziej zaawansowanychtechnologicznie telefonów na rynku. Wyposażono go m.in. w 2,8calowy ekran dotykowy z innowacyjnym interfejsem TouchFLO"3D,szybki mobilny Internet HSDPA (z prędkością przesyłu danych do 7,2Mbps - zależna od usługi operatora) i wbudowany moduł nawigacjisatelitarnej GPS. Urządzenie funkcjonuje na platformie WindowsMobile 6.1 i posiada zainstalowany pakiet Mobile Office.
Dołącz do dyskusji: HTC Touch Diamond już w Polsce (wideo)