Historia Thomasa Burberry reklamuje świątecznie stworzoną przez niego markę (wideo)
Nowy spot reklamujący na nadchodzące święta Bożego Narodzenia luksusową brytyjską markę Burberry opowiada historię jej założyciela w sposób przypominający rozmachem pełnometrażowy film. Na ekranie pojawiają się między innymi Sienna Miller, Lily James, Dominic West i Domhnall Gleeson.
Przygotowana przez wewnętrzny zespół kreatywny firmy Burberry reklama przypomina raczej zwiastun fabularnego filmu niż klasyczny spot promujący markę.
W ciągu 3,5 minuty pokazano w dynamicznych ujęciach historię założenia przez Thomasa Burberry jego firmy oraz losy małżeństwa głównego bohatera.
W spocie są wątki związane z projektowaniem przez Burberry ubrań dla brytyjskich żołnierzy w czasie I wojny światowej, wykorzystania nowatorskich materiałów marki przez polarnika Ernesta Shackletona czy Betty Kirby-Green, która w 1937 r. dokonała pionierskiego przelotu samolotem z Anglii do Cape Town.
Nakręcone z rozmachem ujęcia i dobrze dobrana do nich muzyka tworzą wciągającą dla widza całość, na ekranie pojawiają się też gwiazdy brytyjskiego kina, m.in. Domhnall Gleeson w roli Thomasa Burberry oraz Sienna Miller grająca jego żonę.
Spot stworzony z myślą o nadchodzących świętach Bożego Narodzenia od środy będzie dystrybuowany w internecie, w skróconej wersji ma się też pojawiać w kinach przed projekcjami filmów.
Dołącz do dyskusji: Historia Thomasa Burberry reklamuje świątecznie stworzoną przez niego markę (wideo)