Opryszczka jako diwa operowa w reklamie Heviran Comfort (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamująca preparat na opryszczkę Heviran Comfort (produkowany przez Polparmę). Produkt jest promowany pod hasłem „Silniejszy od opryszczki”.

W spocie odrażająca postać symbolizująca opryszczkę niczym diwa operowa szykuje się w garderobie do występu. Kiedy tylko pojawia się na scenie, zostaje przywalona przez opakowanie Heviran Comfort.
Reklama podkreśla, że Heviran Comfort zawiera maksymalną dawkę leku bez recepty, dzięki czemu przyspiesza gojenie i ogranicza powroty opryszczki.
Poprzednia duża kampania reklamująca Heviran Comfort zaczęła się w połowie ub.r.
Za planowanie i zakup mediów dla Polpharmy odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Polpharmy w mediach pozainternetowych wyniosły 209,12 mln zł, o 23,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Opryszczka jako diwa operowa w reklamie Heviran Comfort (wideo)