Gry-online.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net
Seriwis Gry-online.pl w kwietniu 2014 roku zacznie współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Do tego momentu będzie obsługiwany przez Goldbach Audience.
Z Goldbach Audience (wcześniej działającą pod nazwami AdMaster i Arbomedia) Gry-online.pl współpracują od 13 lat.
Od kwietnia 2014 roku serwis wejdzie w skład oferty Evolution Media Net, dołączając do kilku pakietów tematycznych (m.in. Big City Life, Enterta!nment, Men's World, Teenagers, Technology&Internet) oraz oferty specjalnej. Umowa, zakładająca wyłączność sieciową, będzie obowiązywać przynajmniej do końca 2015 roku.
W sierpniu br. Gry-online.pl odwiedziło 1,84 mln realnych użytkowników, wykonując 40,32 mln odsłon i spędzając średnio na stronie po 14:14 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Gry-online.pl to zdecydowanie najpopularniejszy serwis spółki Gry-Online, która od 2,5 roku należy do NFI Empik & Fashion.
Dołącz do dyskusji: Gry-online.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net