Papilot przechodzi z Goldbach Audience do biura reklamy Marquarda
Biuro reklamy Marquard Media Polska od stycznia 2016 roku przejmie sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach internetowych należących do kupionej przez siebie Grupy Papilot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dotąd sprzedażą reklam w nich zajmowała się sieć Goldbach Audience.
- Grupa Papilot kończy współpracę z Goldbach Audience. Za sprzedaż reklam w serwisach Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl będzie odpowiadać biuro reklamy Marquard Media Polska. Stworzymy nowe pakiety obejmujące te nowe witryny oraz nasze dotychczasowe serwisy - mówi Wirtualnemedia.pl Julita Ziółkowska, dyrektor marketingu i reklamy w Marquard Media Polska.
Serwisy Grupy Papilot będą od stycznia 2016 roku obsługiwane przez zespół, którym kieruje Julita Senczyno, dyrektor reklamy spółki ds. nowych mediów. W związku z nowymi obowiązkami jego skład zostanie powiększony o kilka osób.
80 proc. udziałów w spółce Papilot, która jest właścicielem kierowanych do kobiet serwisów internetowych Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl, wydawnictwo Marquard Media Polska kupiło na początku listopada br. Wartości transakcji nie ujawniono.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w październiku br. Papilot.pl miał 511,6 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 12,1 mln odsłon. Natomiast Boska.pl zanotowała 1,73 mln odsłon, a Supermamy.pl miały ich 1,74 mln (liczba ich użytkowników jest zbyt mała, by pojawić się w Megapanelu - zobacz pełne zestawienie serwisów tematycznych za październik).
Dołącz do dyskusji: Papilot przechodzi z Goldbach Audience do biura reklamy Marquarda