Grupa Sare z nowym logotypem, rozpoczyna się rebranding spółki
Grupa Sare zmienia identyfikację wizualną. Jej pierwszym etapem jest modyfikacja logotypu spółki, za którą odpowiedzialny jest jej dział graficzny.
Korekta logotypu polega na zdecydowanym uproszczeniu, pozbawieniu elementów graficznych oraz dodaniu do nazwy informacji o tym, że Sare jest grupą kapitałową. Zachowana została kolorystyka - biel i głęboka zieleń, co pozwala na łatwą identyfikację znaku graficznego ze spółką.
- To dopiero początek całego procesu rebrandingu, jaki rozpoczął się w grupie kapitałowej Sare. Kolejno zmianom będą ulegać znaki graficzne marek i brandów w Sare oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej grupy. Podjęliśmy decyzję o tych zmianach aby nie tylko odświeżyć grafikę, jaką się posługujemy w komunikacji, ale jednocześnie ją unowocześnić, a poprzez to pokazać, jak Grupa Sare wyprzedza trendy w marketingu internetowym - mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu Grupy Sare.
Za projekt logotypu odpowiada dział graficzny Grupy Sare.
Zysk netto Sare w pierwszej połowie br. spadł do 1,8 mln zł, przychody wzrosły do 22,4 mln zł.
W ostatnich dniach firma odstąpiła od negocjacji kupna komunikatora GG z firmą Xevin Consulting Limited
Dołącz do dyskusji: Grupa Sare z nowym logotypem, rozpoczyna się rebranding spółki