Grupa PZU wprowadza nową strategię
Odświeżenie wizerunku to tylko część zmian, jakie czeka całą GrupęPZU. Firma ubezpieczeniowa chce stać się gigantem na rynkuubezpieczeń Europy Środkowej i Wschodniej.
Dotychczasowe nazwy PZU Życie i PTE PZU SA odchodzą do lamusa -nowa strategia poświęcona zmianom wizerunku zakłada, że firmabędzie promowała się poprzez jedną markę - PZU. Grupa aktualnieprzygotowuje się do wprowadzenia nowej kreacji, już nie długorozstrzygnięty zostanie przetarg na obsługę reklamowąubezpieczyciela. PZU chce wzmocnić swoją markę poprzez działaniamarketingowo - sponsoringowe. Ujednolicenie systemu identyfikacjijest wyznaczone na lata 2009-2011, a oprócz modyfikacji wizualnej,zmiany obejmą także wygląd placówek. Jak na razie strategiaogranicza się do wewnętrznej kampanii, która ma na celupoinformowanie pracowników o nowych założeniach.
PZU zmuszona spadkiem udziału w rynku ubezpieczeń po ponad dwamiesiące po wybraniu nowego zarządu, przedstawiła szczegółowyzakres działania firmy. Do końca grudnia ma zamiar wprowadzićsprzedaż ubezpieczeń w systemie direct, co wiąże się z powstanieminternetowej platformy PZU online. Jako jeden z priorytetówprzyjętej strategii Grupa PZU przyjęła utrzymaniu pozycji lidera wsektorze ubezpieczeń komunikacyjnych oraz grupowych na życie,stanowiących siłę napędową firmy. W tym pierwszym przypadku firmazakłada, że od 2011 jej wzrost będzie wyższy od wzrostu rynku. Celten ubezpieczyciel chce osiągnąć dzięki odpowiedniej politycecenowej, wprowadzeniu dodatkowych usług oraz omawianej strategiimarketingowej.
Dołącz do dyskusji: Grupa PZU wprowadza nową strategię