Newslettery od serwisów Grupy PTWP po nowemu
Grupa PTWP odświeżyła część newsletterów - mają nowy layout i są inaczej przygotowywane przez redakcje. Od wtorku ich nową odsłonę otrzymują odbiorcy serwisów wnp.pl, rynekzdrowia.pl czy pulshr.pl.

– Niezmiennie kierujemy newslettery do naszych kluczowych czytelników, którzy w sieci szukają wiedzy i mądrej analizy. Zamiast clickbaitu, stawiamy więc na jakość, eksperckość, sprawdzoną informację o tym, co dzieje się w szeroko pojętym świecie gospodarki, biznesu, zdrowia, prawa, finansów, polityki i stylu życia – mówi Justyna Przybytek-Pawlik, dyrektor ds. rozwoju online w Grupie PTWP.
Newslettery kierują nie tylko do artykułów, ale również do materiałów wideo, podcastów i analiz.
Zmiany newsletterach PTWP
– Chcemy być dla naszych czytelników najważniejszym źródłem wiedzy o tym, co dzieje się w branży, jednocześnie szanując ich ograniczony czas. Dlatego postawiliśmy na przejrzysty layout, lepszą nawigację i bardzo precyzyjny dobór treści. Naszą ambicją jest, aby newslettery portali Grupy PTWP były synonimem jakości, a nie sposobem na wymuszanie kliknięć – podsumowuje Przybytek-Pawlik.
Łącznie Grupa PTWP dociera z newsletterami do 300 tys. subskrybentów.
Czytaj także: Nowy cykl o wojnie w Kanale Zero
W styczniu br. podawaliśmy, że należący do PTWP portal WNP.PL wzmacnia zespół. Dołączyło do niego pięć nowych osób: związani ostatnio z “DGP” Anna Wittenberg i Tomasz Jurczak, przechodzący z RASP Adam Kosieradzki oraz Daria Onisk i Michał Wroński. Z WNP.PL pożegnali się natomiast Paweł Zielewski i Łukasz Maziewski.
Dołącz do dyskusji: Newslettery od serwisów Grupy PTWP po nowemu