SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Newslettery od serwisów Grupy PTWP po nowemu

Grupa PTWP odświeżyła część newsletterów  - mają nowy layout i są inaczej przygotowywane przez redakcje. Od wtorku ich nową odsłonę otrzymują odbiorcy serwisów wnp.pl, rynekzdrowia.pl czy pulshr.pl. 
 

fot. materiał prasowy fot. materiał prasowy

– Niezmiennie kierujemy newslettery do naszych kluczowych czytelników, którzy w sieci szukają wiedzy i mądrej analizy. Zamiast clickbaitu, stawiamy więc na jakość, eksperckość, sprawdzoną informację o tym, co dzieje się w szeroko pojętym świecie gospodarki, biznesu, zdrowia, prawa, finansów, polityki i stylu życia – mówi Justyna Przybytek-Pawlik, dyrektor ds. rozwoju online w Grupie PTWP.

Newslettery kierują nie tylko do artykułów, ale również do materiałów wideo, podcastów i analiz. 

Zmiany newsletterach PTWP
 
– Chcemy być dla naszych czytelników najważniejszym źródłem wiedzy o tym, co dzieje się w branży, jednocześnie szanując ich ograniczony czas. Dlatego postawiliśmy na przejrzysty layout, lepszą nawigację i bardzo precyzyjny dobór treści. Naszą ambicją jest, aby newslettery portali Grupy PTWP były synonimem jakości, a nie sposobem na wymuszanie kliknięć – podsumowuje Przybytek-Pawlik. 

Łącznie Grupa PTWP dociera z newsletterami do 300 tys. subskrybentów.

Czytaj także: Nowy cykl o wojnie w Kanale Zero

W styczniu br. podawaliśmy, że należący do PTWP portal WNP.PL wzmacnia zespół. Dołączyło do niego pięć nowych osób: związani ostatnio z “DGP” Anna Wittenberg i Tomasz Jurczak, przechodzący z RASP Adam Kosieradzki oraz Daria Onisk i Michał Wroński. Z WNP.PL pożegnali się natomiast Paweł Zielewski i Łukasz Maziewski.

Dołącz do dyskusji: Newslettery od serwisów Grupy PTWP po nowemu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rozzol
Niestety poza "nowe" niewiele tam nowej wartości, naprawdę rynkowo jest od kogo podglądać
4 0
odpowiedź
User
Adam
Po co psuć coś, co było dobre? Tylko żeby twarz redaktorki pokazać? :)
3 0
odpowiedź
User
Ola
Ale bida z nedzą. Kto to projektował? Praktykant? I te ciągłe clickbaity już od pierwszych newsów. Zmiana bardzo na minus.
4 0
odpowiedź