SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy portal kanału Biznes24

Biznes24, jedyna w Polsce telewizja biznesowa,  zaprezentowała nową odsłonę swojej strony internetowej, dostępnej pod adresem www.biznes24.pl.  Wdrożono nowy layout i zoptymalizowaną strukturę, która ma uprościć znajdowanie informacji dotyczących ekonomii, finansów i biznesu.

Za wdrożenie nowego projektu odpowiada agencja Hubmedia, wieloletni  partner biznesowy stacji, oferujący produkt o nazwie Bizneshub, który skupia się na dostarczaniu rozwiązań z zakresu marketingu cyfrowego, mediowej analizy biznesowej oraz szeroko pojętej promocji dla firm z sektora biznesowego.

- Wprowadzenie nowego layoutu to dla nas ważny krok w kierunku poprawy doświadczeń użytkowników i wzmocnienia wizerunku marki Biznes24 jako źródła kompleksowych i wiarygodnych informacji gospodarczych. Naszym celem było stworzenie przestrzeni, która nie tylko przekazuje wiedzę, ale również inspiruje i angażuje naszych odbiorców - powiedział  Roman Młodkowski, założyciel stacji.

Co zmieniło się na stronie stacji?

Zdaniem nadawcy, nowa strona internetowa Biznes24 oferuje szereg usprawnień, takich jak: bardziej przejrzysty układ treści, dostosowany do różnych grup odbiorców, sekcje tematyczne, w tym aktualności, analizy, raporty oraz materiały wideo, ulepszoną wyszukiwarkę umożliwiającą szybkie znalezienie potrzebnych informacji, możliwość łatwego dostępu do treści oraz specjalistycznych materiałów dedykowanych przedsiębiorcom i inwestorom.

System reklamowy na stronie Biznes24 umożliwia elastyczne dostosowanie sposobu wyświetlania reklam, zgodnie z preferencjami klienta dotyczącymi ich prezentacji. Obsługuje wszystkie popularne formaty, zarówno dla statycznych, jak i dynamicznych kreacji. Biznes24 podaje, że dzięki systemowi można łatwo zaplanować kampanie, określając datę i godzinę ich rozpoczęcia oraz zakończenia. Na bieżąco raportowana jest liczba wyświetleń i kliknięć – dane te można śledzić w panelu lub zintegrować z Google Analytics. Raporty mogą być automatycznie wysyłane do klientów pocztą elektroniczną.

Agencja Hubmedia, odpowiedzialna za wdrożenie, podkreśla, że projekt został opracowany z uwzględnieniem potrzeb biznesowych Biznes24 oraz jej widzów i czytelników. - Naszym celem było dostarczenie platformy, która w pełni oddaje dynamiczny charakter Biznes24 i umożliwia użytkownikom szybki dostęp do wartościowych treści. Wierzymy, że nowa strona będzie narzędziem wspierającym dalszy rozwój marki Biznes24 w przestrzeni cyfrowej – stwierdził Piotr Wysocki, prezes agencji Hubmedia.

Biznes24 działa od prawie 5 lat

Kanał Biznes24 rozpoczął nadawanie 20 marca 2020 roku. Został założony przez Romana Młodkowskiego, w przeszłości związanego m.in. „Faktami” TVN, TVN24, TVN CNBC (jako dyrektor programowy i redaktor naczelny), a także Grupą Onet RAS-Polska. Projekt nowego kanału o tematyce biznesowej na początku był realizowany we współpracy z Grupą MWE Networks. Stacja zapewniła sobie dystrybucję u dużych dostawców płatnej telewizji (m.in. UPC Polska, Vectra, Canal+, Orange Polska).

W grudniu 2021 roku fundusz zarządzany przez Tier Investment kupił należące do Grupy MWE Networks 80 proc. udziałów w kanale Biznes24. Pozostałe 20 proc. posiada Młodkowski. Niedawno Młodkowski stracił stanowisko prezesa kanału.  Radosław Wróblewski złożył rezygnację z funkcji wiceprezesa z przyczyn osobistych. Nowym szefem stacji został Kamil Bilecki. Zapewnia, że Młodkowski i Wróblewski będą kontynuować pracę w firmie. Założyciel Biznes24 pełni funkcje redaktora naczelnego i dyrektora programowego stacji.

Z danych Nielsena wynika, że w październiku br. w grupach 4+ i 16-59 Biznes24 miał 0,01 proc. udziału w rynku. Takie same były wyniki stacji przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Nowy portal kanału Biznes24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl