Grupa Komunikacja Plus rozpoczyna globalną współpracę z Doconomy
Do grona klientów Grupy Komunikacja Plus dołącza Doconomy, szwedzki startup z obszaru fintech.
W ramach współpracy dwie spółki GK+ prowadzą globalne działania marki: zespół Proomni odpowiada za realizację kampanii digital na 19 rynkach, zaś agencja Follow Vision wspiera klienta w przygotowaniu materiałów kreatywnych.
Proomni, agencja digital media z Grupy Komunikacja Plus, w listopadzie uruchomiła globalną kampanię online na 19 rynkach, zlokalizowanych na czterech kontynentach, w tym w USA, Kanadzie, Meksyku, Japonii, Chinach, Tajwanie, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Austrii, Irlandii, krajach Beneluxu i skandynawskich. Dodatkowo, agencja kreatywna Follow Vision przygotowuje dla Doconomy materiały graficzne na rynek międzynarodowy.
Za strategiczny nadzór nad projektem po stronie Proomni odpowiada Błażej Soniewicki, CEO spółki i Monika Modrzejewska, head of digital marketing. Po stronie Follow Vision prace koordynuje Małgorzata Antkowiak Bocian, account manager.
Dołącz do dyskusji: Grupa Komunikacja Plus rozpoczyna globalną współpracę z Doconomy