SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Eura7 przejmuje udziały w loteryjnym startupie Nofsza

Krakowska Grupa Eura7 zainwestowała w warszawską spółkę Nofsza, startup specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe. Transakcja zakupu 48,7 proc. udziałów opiewa na 116 tys. zł.

(fot. materiały prasowe) (fot. materiały prasowe)

Nofsza dołącza do portfela marek Grupy Eura7, która od ponad 22 lat realizuje działania z obszaru web developmentu, strategii marketingowych, digital marketingu, komunikacji w social mediach, kampanii performance i programów lojalnościowych.

Czytaj też: UX i web design - najważniejsze wydarzania i trendy 2021 roku, prognozy na 2022

„Z zespołem spółki Nofsza pracowaliśmy od kilku lat, dostarczając technologię do obsługi zgłoszeń w loteriach promocyjnych i programach bonusowych. Nasze relacje biznesowe, zmieniający się rynek, a przede wszystkim wspólna chęć i możliwość rozwoju sprawiły, że podjęliśmy decyzję o włączeniu Nofszej do naszej grupy. Dzięki temu nie tylko będziemy dostarczać jej technologię, ale znacznie zwiększymy kompetencje, które zaoferujemy naszym klientom i partnerom” - wyjaśnia decyzję o zakupie udziałów Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

Adam Czyż, CEO Nofsza dodaje: „Od teraz nasza spółka zyskuje całkowicie nowe możliwości. Do tej pory korzystaliśmy ze wsparcia Grupy Eura7 w sektorze technicznych wdrożeń czy też koncepcji kreatywnych. Dziś, stając się częścią Grupy, mamy zdecydowanie większy potencjał, który pozwala nam realizować jeszcze więcej aktywizacji na najwyższym poziomie. Najbliższe lata będą mocno ukierunkowane na rozwój technologii i wykorzystania nowych mediów w loteriach”.

Spółka Nofsza została założona pod koniec 2020 roku przez Adama Czyża, Lidię Penkalę i Małgorzatę Czubak, którzy poznali się, pracując w Playprint Polska oraz Grzegrzółka&Ko. Przez pierwszy rok działalności Nofsza zrealizowała loterie dla takich firm jak Coca Cola, sieć sklepów Topaz, InterRisk, Designer Outlet oraz dla marek Familijne (Colian), Piątnica, czy Magija.

 

Dołącz do dyskusji: Grupa Eura7 przejmuje udziały w loteryjnym startupie Nofsza

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof
O kurcze, nie poznaję agencji. Eura7 to kiedyś mała firemka robiąca stonki www. A teraz prawdziwe korpo. Gratki!
0 0
odpowiedź
User
Komentator sportowy
Gratulacje!
0 0
odpowiedź