SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Green-Up w nowych opakowaniach od Czteryczwarte

Napoje energetyczne Green-Up (Herbapol) są dostępne w nowych opakowaniach. Zaprojektowała je agencja Czteryczwarte Brand Design.

Na nowych opakowaniach Green-Upu zamiast elementów roślinnych i logopypu Herbapolu znajduje się drapieżne oko Godzili. Ma to odzwierciedlać, że znajdujący się w środku napój to energetyk. Celem zmiany jest również nadanie marce większej dynamiki i młodzieżowego charakteru.

>>> Dźg od Green-Upu (case study) 


W zmodyfikowanych puszkach i butelkach są dostępne trzy warianty smakowe Green-Upu: tropikalny, granat i żurawina. Szatę graficzną tych opakowań zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design.

Dołącz do dyskusji: Green-Up w nowych opakowaniach od Czteryczwarte

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tonieja
w dzisiejszych czasach rzadko się zdarza, że rebranding produktu jest gorszy od pierwowzoru. słabo Panowie i Panie
odpowiedź
User
grafikjakiśtam
Nie, no beznadziejne te nowe opakowania. Oko Godzilli w krzakach, co za żenada! Pomysłu zabrakło?
odpowiedź