GPD z obsługą reklamową PKP Intercity
Agencja reklamowa GPD wygrała przetarg na obsługę reklamową PKP Intercity.
Agencja reklamowa w wyniku przetargu zajmie się obsługą reklamową ATL spółki PKP Intercity.
Biuro prasowe przewoźnika nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje brały udział w tym postępowaniu. Umowa z GPD będzie pracować dla spółki do momentu wyczerpania przeznaczonego na ten cel budżetu. Jego kwoty jednak nie ujawnia.
Jesienią ub.r. PKP Intercity wybrało agencję Publicis Worldwide Polska do obsługi jej kampanii reklamowych. Z kolei latem br. nawiązało współpracę z agencją mediową Mediahub na obsługę mediową online i z konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media na obsługę mediową kampanii spółki w mediach offline.
Przewoźnik od wiosny tego roku pracuje też z agencją AWX, która zajmuje się jego kampaniami w internecie.
Dołącz do dyskusji: GPD z obsługą reklamową PKP Intercity