Google wprowadza widok 360 stopni i opisy produktów w mobilnej wyszukiwarce
Nowe funkcje w mobilnej wersji wyszukiwarki Google pozwalają na oglądanie zdjęć produktów w widoku 360 stopni i porównywanie cen u różnych sprzedawców.
Na stronach z wynikami wyszukiwania przy konkretnych produktach ma pojawiać się spis oferujących je sprzedawców. Poza tym przy wybranych towarach widoczna jest rozszerzona karta zawierająca najważniejsze informacje o produkcie i jego kluczowych cechach, a także porównanie cen u niektórych dostawców - dotąd podobne dane były dostępne jedynie dla użytkowników serwisu Google Shopping.
Inną nowością zaoferowaną przez Google jest wprowadzenie przy zdjęciach niektórych artykułów opcji widoku 360 stopni. Użytkownik może obracać na ekranie sfotografowany przedmiot wokół jego osi tak, by obejrzeć szczegóły z różnej perspektywy.
Google zaznacza na blogu, że termin dodania nowych opcji do wyszukiwarki mobilnej nie jest przypadkowy i wiąże się z nadchodzącym okresem wzmożonych przedświątecznych zakupów. Podkreśla także, że wszystkie wymienione wcześniej funkcje są na razie dostępne jedynie w przypadku wybranych produktów dostępnych na rynku.
Dołącz do dyskusji: Google wprowadza widok 360 stopni i opisy produktów w mobilnej wyszukiwarce