Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy
Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję, której głównym motywem jest Godzilla, przygotowały agencja Artegence oraz domy mediowe Mastermind i OMG Poland.
Nowa kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego w oryginalny sposób prezentuje jego zalety: klienci z jednej strony mogą finansować niemal wszystko (począwszy od samochodu osobowego, ciężarowego, maszyn, urządzeń, po sprzęt budowlany i IT), a z drugiej strony - zapewnia proste, przejrzyste rozwiązania. - Ubezpieczenia, auta zastępcze bez dodatkowych opłat, niska wpłata własna, profesjonalne doradztwo czy obsługa posprzedażowa - to elementy, które chcemy podkreślić w naszej komunikacji, ubierając je jednocześnie w oryginalną i nietuzinkową kreację - opisuje Olaf Rurak, dyrektor departamentu marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje prasę branżową oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Artegence, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind we współpracy z OMG Poland.
Dołącz do dyskusji: Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy