SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy

Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję, której głównym motywem jest Godzilla, przygotowały agencja Artegence oraz domy mediowe Mastermind i OMG Poland.

Nowa kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego w oryginalny sposób prezentuje jego zalety: klienci z jednej strony mogą finansować niemal wszystko (począwszy od samochodu osobowego, ciężarowego, maszyn, urządzeń, po sprzęt budowlany i IT), a z drugiej strony - zapewnia proste, przejrzyste rozwiązania. - Ubezpieczenia, auta zastępcze bez dodatkowych opłat, niska wpłata własna, profesjonalne doradztwo czy obsługa posprzedażowa - to elementy, które chcemy podkreślić w naszej  komunikacji, ubierając je jednocześnie w oryginalną i nietuzinkową kreację - opisuje Olaf Rurak, dyrektor departamentu marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje prasę branżową oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Artegence, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind we współpracy z OMG Poland.

Dołącz do dyskusji: Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl