Gemius wchodzi na rynek wietnamski we współpracy z AMI CO
Firma Gemius, zajmująca się badaniami ruchu w internecie, zaczęła długofalowy projekt w Wietnamie. Realizuje go z tamtejszą spółką AMI CO.
W ramach współpracy na rynku wietnamskim stopniowo będą wdrażane wszystkie produkty Gemiusa. Pierwszym z nich będzie technologia gemiusAdReal, która dostarczy klientom dane o kampaniach reklamowych online. Narzędzie będzie pierwszym na wietnamskim rynku źródłem informacji prezentującym obraz rynku reklamowego online, umożliwi klientom praktyczne wykorzystanie wiedzy na temat strategii reklamowych marek, w tym najbliższej konkurencji.
W dalszej perspektywie lokalni wydawcy dostaną także dostęp do nowoczesnych rozwiązań adserwerowych Gemiusa i analityki webowej, a domy mediowe oraz reklamodawcy będą mogli skuteczniej planować działania reklamowe w internecie oraz analizować ich efektywność.
Gemius realizuje ten projekt wspólnie z firmą badawczą AMI CO Ltd., która dostarcza danych o oglądalności kanałów telewizyjnych i reklam oraz o wydatkach reklamowych.
- Wietnam to jeden z najciekawszych krajów w regionie, z bazą ponad 50 milionów konsumentów online. Z jednej strony mamy na nim do czynienia z globalnymi trendami, jak intensywny rozwój mobile czy video online, z drugiej - z mocną pozycją lokalnych graczy, np. w sektorze e-commerce - uzasadnia Sławomir Pliszka, dyrektor ds. rozwoju biznesu odpowiedzialny za działalność Gemiusa w Wietnamie. - Dzięki temu, że zostaliśmy wyłącznym partnerem strategicznym i technologicznym AMI, możemy wspólnie z naszym lokalnym partnerem dostarczyć klientom rozwiązań, które będą wspierać rozwój rynku i biznesu internetowego w Wietnamie - zapowiada.
- W ciągu ostatnich pięciu lat Wietnam niezmiennie pozostaje w czołówce krajów azjatyckich pod względem penetracji internetu. Równocześnie rynek ten potrzebuje oficjalnego badania, które dostarczy wiarygodnego źródła danych wszystkim zainteresowanym stronom. Współpraca z firmą Gemius umożliwi nam osiągnięcie tego celu: rynek wietnamski otrzyma ustandaryzowaną „walutę rynkową”, która wesprze rozwój rynku reklamy cyfrowej, podobnie jak uczyniło to AMI w zakresie reklamy telewizyjnej - dodaje Truong An Binh, wicedyrektor firmy AMI.
Dołącz do dyskusji: Gemius wchodzi na rynek wietnamski we współpracy z AMI CO