GazetaPraca.pl wprowadza ogłoszenia wideo
GazetaPraca.pl umożliwiła pracodawcom zamieszczanie materiałów wideo w ogłoszeniach rekrutacyjnych. Serwis uzasadnia, że użytkownicy oczekują bezpośredniego kontaktu z firmami, do których mają aplikować.
Materiały wideo, których dodawanie do ogłoszeń rekrutacyjnych wprowadziła GazetaPraca.pl, mają w założeniu prezentować kandydatom środowisko potencjalnej pracy i oferującą ją firmę. - Polacy oczekują od pracodawców bardziej bezpośredniej komunikacji, a słowa nigdy nie zastąpią obrazu - uzasadnia Dorota Bachman, dyrektor serwisu. - Materiały wideo pozwolą też bliżej poznać firmy, od których kupujemy usługi i produkty, stając się nośnikiem wizerunku korporacyjnego - dodaje.
Zamieszczenie w serwisie GazetaPraca.pl filmu, który może mieć dowolną długość, zwiększa cenę ogłoszenia rekrutacyjnego o 20 proc.
Dołącz do dyskusji: GazetaPraca.pl wprowadza ogłoszenia wideo