Garden of Words na dziesięciolecie istnienia tworzy grupę i rozszerza profil działania
Agencja public relations Garden of Words, specjalizująca się w komunikacji do kobiet, od początku marca działa jako grupa. Składa się z trzech spółek - Garden of Words, 2B Up Consulting oraz Great Minds. Wszystkimi zarządza Iwona Michalczyk.
Garden of Words 10 lat temu założyły Katarzyna Pawlikowska i Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka. Od początku działalności firma specjalizuje się w komunikacji do kobiet, brand PR oraz inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma rozszerza profil działalności na kolejne obszary, w tym employer branding, organizację eventów, influencer marketingu oraz komunikacji marek IT.
- Mamy umiejętność strategicznego myślenia, doświadczenie, warsztat i odwagę działania. Wciąż rozszerzamy nasze kompetencje i wiedzę. Chętnie i systematycznie się nią dzielimy poprzez m.in. uczestnictwo i partnerstwo w międzynarodowych wydarzeniach branżowych, takich jak kongres The Marketing to Women i Marketing to Moms w Nowym Jorku - mówi Katarzyna Pawlikowska, współzałożycielka Garden of Words.
Od początku marca tego roku firma działa pod nazwą Garden of Words Group, którą tworzą trzy wyodrębnione spółki: Garden of Words, 2B Up Consulting oraz Great Minds.
- Rozwój i co za tym idzie, inauguracja działalności 2B UP Consulting oraz Great Minds to efekt naszej błyskawicznej odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku. W 2018 roku w ramach działalności grupy, planujemy rozwijać nasze usługi na kolejnych polach, w tym realizując projekty z zakresu employer brandingu czy dla branży IT. W tym roku rozwijamy również swoją ofertę w zakresie influencer marketingu - dodaje Iwona Michalczyk.
W Garden of Words Group pracuje obecnie 45 osób. Garden of Words realizuje projekty z zakresu komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem projektów adresowanych do kobiet, PR i CSR. 2B UP Consulting specjalizuje się w projektach B2B, komunikacji korporacyjnej i employer brandingu. Agencja Great Minds odpowiada z kolei za kompleksowe działania z zakresu strategii marketingowych i kreacji, organizacji eventów, social mediów oraz influencer marketingu.
Cała Grupa Garden of Words obsługuje obecnie ponad 20 klientów: Garden of Words współpracuje między innymi z: Tesco Polska, Ikea Retail, Avon, 2B Up Consulting współpracuje z klientami takimi jak: Electrolux Poland, Sparkbit, a Great Minds ze Związkiem Producentów Cukru w Polsce, Społecznym Instytutem Wydawniczym Znak czy Fundacją Orange.
Dołącz do dyskusji: Garden of Words na dziesięciolecie istnienia tworzy grupę i rozszerza profil działania