Frosta z nową odsłoną akcji "Mówimy jak jest"
Od października ruszy kolejna edycja kampanii Frosty, producenta żywności mrożonej. Działania pod hasłem "Mówimy jak jest" przygotuje agencja Smolar.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/frosta-jesień2019-655.jpg)
Akcja „Mówimy jak jest” to deklaracja marki o braku tajemnic przed konsumentami, dlatego na stronie frosta.pl dostępne są dokładne składy każdego z produktów, a na frostafoodtracker.pl można szybko sprawdzić, skąd pochodzi każdy składnik występujący w daniach FRoSTY.
W telewizji zobaczymy Złote Paluszki Rybne, Mexican Chicken, czyli kurczaka z ryżem po meksykańsku i Rybę z pieca po włosku. W kampanii online, oprócz trzech powyższych produktów, promowane będą również Vegetable Curry – wegańskie curry z batatami, Warzywa na patelnię toskańskie oraz Noodles and chicken, czyli kluseczki z kurczakiem i warzywami.
Kampania obecna będzie także na outdoorze, w digitalu i social mediach.
Akcja potrwa do połowy grudnia.
Za key visual kampanii odpowiada Agencja Promocyjno – Reklamowa Smolar, zaś za zakup mediów – ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Frosta z nową odsłoną akcji "Mówimy jak jest"