„Front or Back” w kampanii Diverse (wideo)
Na Facebooku pod hasłem „Front or Back” zaczął się konkurs promujący nową kolekcję odzieży Diverse produkowanej przez firmę Etos. Za obsługę akcji odpowiada agencja interaktywna AtomClick.
W konkursie „Front or Back” należy poprzez aplikację dostępną na fanpage’u DiverseSystem wypełnić zgłoszenie i wrzucić dwa zdjęcia w jeansach. Spośród zgłoszeń jury wybierze 10 kobiet i 10 mężczyzn, na których fotografie będą głosować internauci, rozstrzygając ostatecznie, kto wygra wycieczkę o wartości 4 tys. zł. Konkurs potrwa do 14 września.
Akcję wspierają działania reklamowe obejmujące zarówno internet (działania w social media i reklamy), jak też prasę (reklamy w magazynach lifestylowych) oraz salony Diverse (materiały POS). Koncepcję konkursu i promujące go reklamy przygotował dział marketingu firmy Etos, a za aktywności w serwisach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna AtomClick.
Dołącz do dyskusji: „Front or Back” w kampanii Diverse (wideo)