Frisco.pl reklamuje się hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy”
W internecie trwa kampania reklamowa sklepu online Frisco.pl. Akcję pod hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy” przygotowały LiquidThread, Performics i Spark Foundry.
Kampania stanowi kolejną odsłonę platformy komunikacji Frisco.pl „Definicja lepszych zakupów”, która wystartowała w lutym tego roku. Sklep promuje ofertę, w ramach której klient z dokładnością co do godziny może wybrać, kiedy zostaną dostarczone jego zakupy.
W ramach działań promocyjnych przygotowano reklamy display i w social mediach, a dodatkowo - w radiu oraz na outdoorze. Na stronie internetowej Frisco.pl klienci znajdą zakładkę informującą o wygodnym sposobie dostawy zakupów.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja LiquidThread, działania z zakresu marketingu efektywnościowego przygotował Performics. Agencja Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Frisco.pl reklamuje się hasłem „Ty wybierasz godzinę dostawy”