Frances Ralston-Good globalną dyrektorką operacyjną EssenceMediacom
Frances Ralston-Good została nową, globalną dyrektorką operacyjną w agencji EssenceMediacom (GroupM). Zastąpi Josha Krichefski'ego, który w GroupM objął stanowisko CEO na region EMEA i Wielką Brytanię.
Frances Ralston-Good została mianowana global chief operating officer w EssenceMediacom (GroupM) ze skutkiem natychmiastowym, zastępując Josha Krichefskiego, który niedawno dołączył do GroupM jako CEO na region EMEA i Wielką Brytanię.
Frances Ralston-Good dołączyła do MediaCom jako global account lead dla Procter&Gamble w 2019 roku. Awansowała na global client president, zanim objęła funkcję chief transformation officer w ramach połączonego zespołu kierowniczego ogłoszonego w kwietniu ubiegłego roku.
Szersze kompetencje
Jako COO rozszerzy swoje obowiązki jako CTO i będzie teraz odpowiedzialna za zapewnienie, że agencja zapewnia globalną doskonałość operacyjną.
Frances Ralston-Good będzie również współpracować z zespołami kierowniczymi na całym świecie, w regionie i na kluczowych rynkach, realizując priorytetowe obszary, aby EssenceMediacom stała się najskuteczniejszą siecią medialną na świecie.
Przed dołączeniem do MediaCom, Ralston-Good pełniła funkcje kierownicze w Hearts & Sciences, Omnicom Media Group i PHD.
Będzie nadal pełnić funkcję starszego kierownika ds. strategii medialnej w WPP OpenX, specjalnie zaprojektowanym zespole agencji stworzonym do obsługi The Coca-Cola Company.
Dołącz do dyskusji: Frances Ralston-Good globalną dyrektorką operacyjną EssenceMediacom