Fortuna Karotka Plus w opakowaniach od Czteryczwarte
Na rynek wchodzi nowa linia soków Fortuna Karotka Plus (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.
Fortuna Karotka Plus zastąpi dotychczasowe soki marchewkowo-owocowe Karotka. Nowa linia, którą obecnie tworzy 5 SKU, łączy dwie cechy: brak dodatku cukru oraz dodatek składników funkcjonalnych, jak zielona herbata czy len.
Jeśli chodzi o design opakowań, ich centralną część stanowi panel z wizerunkiem kobiety, który ma ułatwiać identyfikację danego smaku i pomagać rozróżnić poszczególne funkcje produktu. Identyfikacja wizualna pozwala jednocześnie na prezentację informacji o produkcie i charakterze poszczególnych wariantów smakowych. Z kolei liternictwo na opakowaniach nie uległo większej modyfikacji.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Fortuna Karotka Plus w opakowaniach od Czteryczwarte