Wavemaker i Brainlabs zajmą się globalną obsługą mediową Formuły 1
Organizatorzy wyścigów Formuła 1 rozstrzygnęli prowadzony po raz pierwszy w historii przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrali agencje Wavemaker i Brainlabs.
Rozpoczęty w listopadzie ub.r. przetarg mediowy dotyczy obsługi budżetu szacowanego na ok. 40 mln dolarów rocznie. Koordynowała go firma Oystercatchers
W ramach obsługi Wavemaker zajmie się obsługą mediową tradycyjnych mediów, a Brainlabs - cyfrowych.
Do tej pory planowaniem i zakupem mediów do wszelkich działań reklamowych Formuły 1 zajmował się jej dział marketingu. Swego czasu odpowiadał też za to Bernie Ecclestone, były już dyrektor generalny F1.
Nawiązanie współpracy z wybranymi agencjami ma służyć promocji Formuły 1 i pozyskaniu nowych fanów.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Wavemaker i Brainlabs zajmą się globalną obsługą mediową Formuły 1