Five Media zajmie się kampanią na temat energii jądrowej
Agencja Five Media wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat energii jądrowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej budżet wynosi 5,2 mln zł.
Przetarg dotyczył zaplanowania, przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej nt. energii jądrowej, której głównym celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat energetyki jądrowej oraz zbudowanie stabilnego oraz świadomego poziomu akceptacji społecznej dla energetyki jądrowej.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 8 ofert. Złożyły je firmy: Aplan Media, Five Media, Partner of Promotion z Eskadrą, Mastermind Media z LB Relations i Grandes Kochonos, dsk z Euvic Media, Fabryka Komunikacji Społecznej z Media Group, Tarraya oraz Creativeharder.
Resort do współpracy wybrał agencję Five Media, która złożyła ofertę z ceną nieco ponad 5,2 mln zł.
Agencja zajmie się m.in. działaniami z zakresu media relations, publikacją artykułów sponsorowanych w prasie, realizacją działań promocyjnych w internecie, działaniami adresowanymi do jednostek samorządu terytorialnego.
Będzie też odpowiadać za produkcję materiałów edukacyjnych w postaci filmów popularno-naukowych i animowanych, produkcją spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych, przygotowanie, produkcję i emisję specjalnych audycji radiowych. Dodatkowo przeprowadzi też badania opinii publicznej dotyczące postaw Polaków wobec energetyki jądrowej.
Five Media będzie pracować dla resortu klimatu do 9 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Five Media zajmie się kampanią na temat energii jądrowej