SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Finlandia Vodka: Zimą baw się smakiem

Agencja Focus Media Group przygotowała zimową kampanię dla Finlandia Vodka, kładącą główny nacisk na niedawno wprowadzony na rynek wariant smakowy – Finlandia Blackcurrant Fusion.

W ramach kampanii, która przebiega pod hasłem „Zimą baw się smakiem”, prowadzone są promocje konsumenckie, zarówno aktywne z udziałem hostess, jak i pasywne, polegająca na tym, że przy zakupie drinków na bazie Finlandia Blackcurrant Fusion (lub
z innym wariantem Finlandia Vodka) otrzymuje się zimową czapkę FinlandiaVodka (promocje aktywne) lub miniaturkę Finlandia Blackcurrant Fusion (promocje pasywne).



Eventy zlokalizowane są w górskich kurortach w okresie zimowych wakacji (styczeń-luty 2010) i skierowane są do wypoczywających tam turystów.

CREATIVE GROUP HEAD: Jacek Jędrasik  
ART DIRECTOR: Milena Matwiejuk
COPYWRITER: Igor Seider
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Anna Rossa
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Katarzyna Obuchowicz, Monika Liszczak.

Dołącz do dyskusji: Finlandia Vodka: Zimą baw się smakiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl