Finlandia Vodka: Zimą baw się smakiem
Agencja Focus Media Group przygotowała zimową kampanię dla Finlandia Vodka, kładącą główny nacisk na niedawno wprowadzony na rynek wariant smakowy – Finlandia Blackcurrant Fusion.
W ramach kampanii, która przebiega pod hasłem „Zimą baw się smakiem”, prowadzone są promocje konsumenckie, zarówno aktywne z udziałem hostess, jak i pasywne, polegająca na tym, że przy zakupie drinków na bazie Finlandia Blackcurrant Fusion (lub
z innym wariantem Finlandia Vodka) otrzymuje się zimową czapkę FinlandiaVodka (promocje aktywne) lub miniaturkę Finlandia Blackcurrant Fusion (promocje pasywne).
Eventy zlokalizowane są w górskich kurortach w okresie zimowych wakacji (styczeń-luty 2010) i skierowane są do wypoczywających tam turystów.
CREATIVE GROUP HEAD: Jacek Jędrasik
ART DIRECTOR: Milena Matwiejuk
COPYWRITER: Igor Seider
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Anna Rossa
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Katarzyna Obuchowicz, Monika Liszczak.
Dołącz do dyskusji: Finlandia Vodka: Zimą baw się smakiem