Fenomem i Tailor Made PR zamiast ZOG, Byss.pl i A21 dla marek Luksja, Carex i Original Source
Agencje Fenomem i Tailor Made PR od początku września będą obsługiwać marki Luksja, Carex i Original Source (należące do PZ Cussons Polska) w zakresie strategii komunikacji i PR. Firma kończy natomiast współpracę z agencjami Byss.pl i A21 oraz domem mediowym ZenithOptimedia Group.
Agencja Fenomem będzie odpowiadać za realizację strategii komunikacyjnej i PR (w tym zakup mediów) dla marek Luksja i Carex oraz strategię komunikacji (w tym zakup mediów) dla marki Original Source. Z kolei Tailor Made PR tak jak poprzednio będzie zajmować się obsługą PR marki Original Source.
Fenomem została do tego wybrana w konkursie ofert, w którym wygrała m.in. z broniącym zlecenia domem mediowym ZenithOptimedia Group. Poprzednio dla marek z portfolio PZ Cussons Polska pracowały też agencje Byss.pl i A21.
W najbliższych miesiącach komunikacja tych marek będzie prowadzona głównie w internecie (m.in. social media) i prasie. PZ Cussons Polska nie podaje, na jak długo podpisała umowy z Fenomem i Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Fenomem i Tailor Made PR zamiast ZOG, Byss.pl i A21 dla marek Luksja, Carex i Original Source