Feeders.agency i 2012 Agency zdobywają w przetargu obsługę Żubrówki Czarnej
CEDC International powierza grupie złożonej z agencji Feeders i 2012 obsługę reklamową marki Żubrówka Czarna.
W ramach podpisanej umowy, agencje będą odpowiadać m.in. za drugą edycję projektu “Czarna Polana”. W tym roku zostali zaproszeni do niego polscy twórcy, którzy stworzyli historie inspirowane naturą - ludzką i tą wokół nas. Projekt będzie połączeniem kilku dziedzin sztuki, w tym: mody, muzyki, video i brand experience (event). Premiera drugiej edycji Czarnej Polany odbędzie się 12 kwietnia na kanałach Żubrówki Czarnej. Agencje nie podają jeszcze nazwisk artystów zaangażowanych w projekt.
Dodatkowo Feeders.agency zajmie się całoroczną obsługą Żubrówki Czarnej w social mediach oraz będzie odpowiadać za całościową strategię marki.
Pierwszą edycję projektu "Czarna Polana" zrealizowała agencja K2 i studio Platige Films, należące do grupy Platige Image. Za scenariusz i reżyserię odpowiadał Tomasz Bagiński.
W 2017 roku Żubrówka Czarna przechodziła proces repozycjonowania. Wtedy działania reklamowe powierzono agencjom agencje Syzygy Warsawa, Ars Thanea oraz K2.
Dołącz do dyskusji: Feeders.agency i 2012 Agency zdobywają w przetargu obsługę Żubrówki Czarnej