Faster&Better realizuje kampanię nowych produktów Krakus
Grupa Maspex wybrała agencję Faster&Better w przetargu na strategię i realizację kampanii wprowadzającej na rynek nowości produktowe marki Krakus w obrębie content marketingu oraz współpracy z influencerami i liderami opinii.
Kampania pod hasłem "#sprytnieizdrowo" rozpoczęła się z początkiem roku otwierając dyskusję o nowej kategorii produktów spożywczych - koncentratów bulionów. Zaproszeni do współpracy influencerzy i twórcy kontentu otrzymali do samodzielnych testów nowości produktowe w specjalnie zaprojektowanych na potrzeby kampanii, estetycznych tubach.
Działaniom towarzyszą aktywności w social mediach i blogosferze. Celem tych działań jest zachęcenie do zapoznania się z innowacyjną, nieznaną dotychczas na polskim rynku formułą produktu.
Równolegle do prowadzonych przez Faster&Better działań, marka wspierała swoje nowości szeroką kampanią telewizyjną oraz działaniami PR.
Firmy nie podają, które inne agencje startowały w przetargu ani nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Marka Krakus poprzednio promowana była szeroką kampanią reklamową jesienią ub.r.
Dołącz do dyskusji: Faster&Better realizuje kampanię nowych produktów Krakus