„Fakt” obniża cenę o 1 zł, bo promuje Lotto Plus
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w piątek 14 września br. ukaże się w cenie 0,90 zł, czyli o 1 zł niższej niż normalnie w piątki. To element akcji promocyjnej nowej gry liczbowej Lotto Plus.
Piątkowy „Fakt” ukaże się z tzw. owijką zakrywającą okładkę, na której znajdzie się duża reklama Lotto. Zachęcać będzie ona czytelników dziennika do zainwestowania zaoszczędzonej złotówki w Lotto Plus - nową opcję w popularnej grze liczbowej, której sprzedaż ruszy w piątek.
„Fakt” tańszy o 1 zł jest jednym z elementów szerokiej kampanii promocyjnej, obejmującej telewizję, radio, internet i outdoor (siatki i citylighty). Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group, który warunków współpracy z wydawcą „Faktu” nie ujawnia. Kreacje do kampanii przygotowały konsorcjum Propeller Film i MyPlace oraz agencja Brain.
Lotto Plus daje szansę na wygranie miliona złotych. Wystarczy dopłacić 1 zł do zakładu Lotto, dzięki czemu liczby z zakładu biorą udział w dodatkowym losowaniu 6 z 49 liczb, odbywającym się bezpośrednio po losowaniu Lotto. W Lotto Plus za trafienie sześciu liczb wygrywa się gwarantowany milion złotych, „piątka” to trzy i pół tysiąca złotych, „czwórka” - sto zł, a „trójka” - dziesięć złotych. Pierwsze losowanie Lotto Plus odbędzie się w sobotę 15 września br.
>>> Najsłabsza od lat sprzedaż "Faktu", “GW”, "SE" i “Rz”
Dołącz do dyskusji: „Fakt” obniża cenę o 1 zł, bo promuje Lotto Plus
Co się teraz tam dzieje w kierownictwie?