Eventy promują ofertę PKP Intercity
Rozpoczął się cykl weekendowych eventów promujących wiosenną i letnią ofertę PKP Intercity. Akcję realizuje Agora w ramach swojej usługi mTarget.
Podczas eventów wspierających wiosenną i letnią ofertę PKP Intercity na głównych dworcach PKP promowane są trzy pakiety: komfortowy (oferowany przez Express InterCity), ekonomiczny (TLK) i zagraniczny (obejmujący pociągi komunikacji międzynarodowej). W akcji pod hasłem „Komfortowe. Ekonomiczne. Zagraniczne. Wiosenne i letnie podróże pociągami PKP Intercity” wykorzystywane są standy, przy których animatorzy odpowiadają na pytania wszystkich zainteresowanych i przeprowadzają wśród nich sondy, a hostessy rozdają ulotki.
Cykl – rozpoczęty 30 kwietnia, a zaplanowany do 17 lipca – obejmuje 11 eventów przeprowadzanych w piątki i soboty w Warszawie, Łodzi, Lublinie, Przemyślu, Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku i Gdyni. Realizacją akcji zajmuje się pion prasy bezpłatnej Agory w ramach usługi mTarget.
Dołącz do dyskusji: Eventy promują ofertę PKP Intercity