eurobank odświeża wygląd swojego serwisu internetowego
eurobank uruchomił swój serwis internetowy w nowej wersji. Użytkownicy mogą korzystać m.in. z uproszczonej nawigacji i filtrów ułatwiających dotarcie do poszukiwanych produktów.
Wśród najważniejszych zmian na stronie eurobanku są uproszczona nawigacja (rozwijane menu zastąpiono prostymi stronami zbiorczymi), przejrzysta grafika i zrozumiały język. Bank zmniejszył liczbę prezentowanych na stronie produktów, dzięki wprowadzeniu specjalnych filtrów. Nowa strona jest spójna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach trójki wampirów: Felixa, Vlada i Maćka.
Wdrożenia zostały poprzedzone badaniami zachowań internautów.
- Podczas prac nad nową stroną internetową skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie jej funkcjonalności. Chcemy, by była możliwie najbardziej przyjazna dla użytkownika - mówi Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora departamentu marketingu eurobanku.
W najbliższych miesiącach strona będzie w dalszym ciągu udoskonalana.
Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano Blue Booster, platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym od Blue Services. Stronę przygotował dział specjalistów z eurobanku, firma Ideacto (projekt graficzny i UX) oraz Blue Services z grupy Blue Media.
Dołącz do dyskusji: eurobank odświeża wygląd swojego serwisu internetowego