SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strona internetowa i nowość w ramówce nowej stacji naziemnej

Pod adresem vidoctv.pl ruszył serwis internetowy kanału ViDoc TV, który kilka miesięcy temu pojawił się na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja wprowadza też do ramówki cykl dokumentalny pod nazwą „Notorious – (NIE)Sławni”. 
 

Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że stronę przygotował dział mediów społecznościowych nadawcy. Na prostej witrynie ViDoc TV można znaleźć informacje o tym jak odbierać kanał, dane kontaktowe i opis najpopularniejszych pozycji programowych. Stacja ruszyła naziemnie w marcu br. jako CTV9. Część internautów twierdziło jednak, że nazwa zbyt przypomina chińską CCTV9, dlatego nadawca zmienił ją na ViDoc TV. Ma podkreślać filmowo-dokumentalny profil.

ViDoc TV podaje, że poza emisją na 50. kanale telewizorów lub dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej, jest dostępny w ofercie: Orange (kanał 252.), Toya (129.), Play (40.), UPC Polska (46.), Canal+ (146.), Polsat Box/Cyfrowy Polsat (992.) i Inea (od 9 grudnia pozycja 264.). Stację mogą oglądać też indywidualni odbiorcy satelitarni, bo emisja nie jest kodowana.

Nowy cykl i najpopularniejsze propozycje ViDoc TV

Grudniową nowością w ofercie stacji będzie Notorious-(NIE)Sławni. 10 odcinkowy serial dokumentalny, który opowiada o życiu niektórych z najbardziej niesławnych oszustów i przestępców w historii Ameryki. „Notorious-(NIE)Sławni” zagłębia się i wchodzi w pokręcone umysły przestępców, którzy trafili na pierwsze strony gazet i przyciągnęli uwagę amerykańskiej i światowej opinii publicznej.

Nadawca podaje, że serial ukazuje te postacie nie tylko jako zbrodniarzy czy antybohaterów, ale także jako osoby, które w pewnym sensie odzwierciedlają mroczne aspekty amerykańskiego snu – poszukiwanie sławy, władzy, pieniędzy i znaczenia, nawet za cenę moralności i życia innych. Produkcja rzuca również światło na to, jak media i społeczeństwo przyczyniają się do mitologizacji takich postaci, często ignorując ofiary ich działań. Serial dotychczas był dostępny tylko dla subskrybentów platform stramingowych. Premierowy odcinek co piątek (pierwszy 6 grudnia o 17.40).

Na materiałach promocyjnych umieszczonych na stronie internetowej nadawca promuje się hasłem #wlaczvidoc. ViDoc TV informuje, że we wtorki o 17.20 można oglądać telenowelę „The Queen of Flow”, od poniedziałku do piątku o 17.55 nadawana jest „Moda na sukces”. W dni powszechnie w ramówce o 15.30 można znaleźć telenowelę „Burza”, a o 18.25 „Triumf miłości”.  O  21.45 nadawany jest cykl „Kabaret bez granic”, a o 19.50 serial „Maria Magdalena”. W grudniu premierę ma mieć cykl „Gwiazdy amerykańskiego kina”. Na 2025 rok przewidziano z kolei emisję serialu „Znak konia”.  W ofercie stacji są też m.in. telenowela „Najpiękniejsza Brzydula” czy indyjski serial „Everest”. 

Dołącz do dyskusji: Strona internetowa i nowość w ramówce nowej stacji naziemnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl