Estimage dla EL2
Estimage PR zapowiada podbój mediów dla EL2
Plany komunikacyjne na najbliższe miesiące koncentrują się na umacnianiu świadomości marki EL2 na znanych już rynkach oraz ekspansji na ich nowe obszary. Działania PR mają kształtować wizerunek firmy, jako lidera w obszarze m-biznesu, oferującego kompleksowe usługi na światowym poziomie. Planowana jest szeroka akcja informacyjna, dotycząca nowych produktów i usług. Równocześnie firma EL2 prowadzić będzie edukację w dziedzinie m-biznesu oraz marketingu mobilnego.
Pojęcia marketingu mobilnego i m-biznesu wymagają doprecyzowania i wyjaśnienia, gdyż nie są szeroko znane. Jednym z zadań Estimage Public Relations będzie wdrożenie tych pojęć oraz przedstawienie realnych korzyści, pozyskanych po zastosowaniu aplikacji EL2. Terminy te są używane na określenie wielu różnych zjawisk i obszarów działania. Oznaczają pozagłosowe możliwości wykorzystania telefonów komórkowych w masowej komunikacji, a także transmisję danych z wykorzystaniem zastrzeżonych pasm. Kojarzą się zarówno z usługami świadczonymi przez operatorów telefonii komórkowej dla indywidualnych abonentów, jak i możliwościami dostępu na odległość do firmowych systemów informatycznych.
"Istotą marketingu mobilnego jest precyzyjne dotarcie do odbiorcy" - komentuje Andrzej Ziemiński, prezes EL2. "Jest to nie tylko podstawa gałęzi marketingu, ale jest to przede wszystkim klucz do rozwoju firmy" - dodaje Ziemiński. Oferuje bowiem nieograniczone wprost możliwości wykorzystania m.in.: w SMSowych kampaniach promocyjnych.
"O skuteczności marketingu mobilnego najlepiej świadczą wyniki akcji SMSowych przeprowadzonych przez EL2. Niezależnie od branży, dla której są prowadzone - liczby mówią same za siebie." - mówi Zofia Korecka-Rejczak, Estimage.
Inne
Dołącz do dyskusji: Estimage dla EL2