Empathy dla Nespresso
Firma Empathy – Internet Software House wygrała międzynarodowy przetarg na stworzenie systemu B2B dla Nespresso, marki kawy wchodzącej w skład Nestlé Group. Realizowana platforma internetowa ma ułatwić obejmujący zewnętrznych partnerów proces zarządzania obsługą zgłoszeń serwisowych.
Tworzony przez Empathy system B2B ma ułatwić koordynację procesów obejmujących m.in. odbiór maszyn, zarządzanie urządzeniami zastępczymi oraz niezbędną logistykę. System początkowo zostanie wdrożony w siedmiu krajach: Polsce, Austrii, Kanadzie, Czechach, Niemczech, Węgrzech i w USA.
Do tej pory dane dotyczące obsługi zgłoszeń serwisowych znajdowały się w systemie ERP Nespresso. Dostępu do niego nie posiadali jednak partnerzy odpowiedzialni za serwisowanie maszyn oraz logistykę. Rozwiązaniem tego problemu ma być realizowany przez Empathy webowy system B2B. Dzięki integracji z systemem ERP będzie on umożliwiał wymianę informacji między Nespresso a partnerami oraz stałe monitorowanie statusu każdego zgłoszenia.
"Dedykowane aplikacje webowe zintegrowane z systemami ERP to optymalne rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw i korporacji chcących usprawnić współpracę z partnerami. Zapewniają tak ważny we współczesnym biznesie dostęp do niezbędnych danych niezależnie od miejsca i czasu. Sprawdzają się szczególnie tam, gdzie znaczenie ma łatwa, zdalna komunikacja z kontrahentami korzystającymi z urządzeń o zróżnicowanej konfiguracji" - stwierdził Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy.
Dołącz do dyskusji: Empathy dla Nespresso