„Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso
Nespresso rozpoczęło kampanię promocyjną kapsułkowych ekspresów do kawy Vertuo Pop.

Ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!", promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Urządzenia, dostępne w sześciu kolorach, parzą kawę w 4 rozmiarach, np. duży kubek o pojemności 230 ml.
Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor. Na jej potrzeby przygotowano spot wideo, dostępny m.in. na kanale YouTube marki. 15-sekundowy klip pokazuje kluczowe zalety ekspresu.
Obsługą komunikacji marki Nespresso zajmuje się agencja MSL.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso