Były szef marketingu Onet Premium dyrektorem w Universal Music Polska
Jakub Barzak, ostatnio head of marketing w Onet Premium (Grupy Ringier Axel Springer Polska) obejmuje stanowisko director, head of Polydor Records Poland w Universal Music Polska.

W Universal Music Polska, Jakub Barzak rozwijać będzie lokalny katalog wydawniczy labelu Polydor, który reprezentuje m.in. Dodę, Sarę James, T.Love, Sarsę, IGO, Wiktora Dydułę, czy Kasię Lins.
Jakub Barzak promował Onet Premium
Jakub Barzak to doświadczony strateg marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w budowaniu marek i wdrażaniu kreatywnych strategii. Ostatnio był szefem marketingu w Onet Premium, gdzie odpowiadał za stworzenie nowej strategii oraz platformy komunikacyjnej dla subskrypcyjnej usługi premium w RASP.
Przez sześć lat związany był ze Storytel, gdzie od podstaw budował markę na polskim rynku jako dyrektor marketingu, a następnie pełnił funkcję global creative strategy lead, odpowiadając za kreatywne strategie na rynki europejskie.
Doświadczenie zawodowe zdobywał również w globalnych firmach, takich jak Microsoft, gdzie odpowiadał za rozwój kanałów e-commerce w regionie CEE oraz w agencjach reklamowych, takich jak Saatchi & Saatchi Poland czy Cheil Worldwide. Realizował kampanie dla klientów takich jak T-Mobile, Samsung i BMW, łącząc strategie ATL i digital w spójne historie.
Dołącz do dyskusji: Były szef marketingu Onet Premium dyrektorem w Universal Music Polska