„Dwie kobiety - dwa różne zapachy” w kampanii perfum Lancôme
W radiu trwa kampania reklamowa perfum Lancôme (L’Oréal) prowadzona pod hasłem „Dwie kobiety - dwa różne zapachy Lancôme”. Akcję przygotowały firmy TBWA i ZenithOptimedia Group.
W radiowej kampanii Lancôme prezentowane są dwa nowe zapachy tej marki: „La vie est belle”, którego ambasadorką reklamową jest Julia Roberts, oraz „Trésor Midnight Rose”, którego twarzą jest Emma Watson. Reklamy pod hasłem „Dwie kobiety - dwa różne zapachy” podkreślają, że każda kobieta pragnie wybrać własną drogę do szczęścia i świadomie być sobą.
Spot na potrzeby akcji we współpracy z zespołem obsługującym Lancôme przygotowała agencja kreatywna TBWA, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Dwie kobiety - dwa różne zapachy” w kampanii perfum Lancôme