Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'
W marcu 2009 dwa z czterech tygodników poradnikowych miało niższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej zyskałtygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), który w rankinguznalazł się trzecim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w marcu 2009 r. wyniosła 288195 egz. i była o 29 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer), któregosprzedaż w marcu 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 35proc. do 268 751 egz.
marzec | ||||
2009 | 2008 | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Chwila dlaCiebie | 418 879 | 288 195 | 525 818 | 404 792 |
Tina | 425 229 | 268 751 | 566 321 | 414 687 |
Pani Domu | 432 000 | 244 363 | 443 333 | 231 520 |
Naj | 368 214 | 202 076 | 402 218 | 198 364 |
Porównanie sprzedaży z marca 2009 r. do sprzedaży z lutego 2009 r.pokazuje, że spadła sprzedaż wszystkich tygodników.
2009 | ||||
marzec | luty | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Chwila dlaCiebie | 418 879 | 288 195 | 422 455 | 304 559 |
Tina | 425 229 | 268 751 | 450 727 | 312 380 |
Pani Domu | 432 000 | 244 363 | 454 300 | 265 638 |
Naj | 368 214 | 202 076 | 414 069 | 208 934 |
Od lutego "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) ukazuje się jakodwutygodnik.
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'