Dove z drugą edycją akcji „Dove Self-Esteem” – budowanie pozytywnej samooceny”
Marka kosmetyczna Dove (Unilever Polska) wystartowała z drugą edycją programu „Dove Self-Esteem - budowanie pozytywnej samooceny”. Organizatorem akcji jest agencja Unique One, która zdobyła zlecenie w wyniku wygranego konkursu ofert.
Celem programu „Dove Self-Esteem – budowanie pozytywnej samooceny” jest wspieranie dzieci i młodzieży w budowaniu pozytywnej samooceny oraz przekonania o własnej wartości – rozumianej jako pewność siebie i swoich umiejętności. Polska edycja programu jest organizowana w Polsce po raz drugi, a na świecie nieprzerwanie od 2004 roku.
Zasady programu „Dove Self-Esteem” - budowanie pozytywnej samooceny”
Projekt jest realizowany w roku szkolnym 2019/2020 w oparciu o lekcje warsztatowe mające na celu podniesienie pewności siebie nastolatków. Wszystkie szkoły, które wezmą udział w programie, otrzymają nieodpłatnie dostęp do praktycznych prezentacji, materiałów wideo, kart ćwiczeń dla uczniów oraz instruktażowych poradników i szkoleń dla nauczycieli. Na ich podstawie nauczyciele, wychowawcy i/lub pedagodzy szkolni będą mogli przeprowadzić cykl 5 lekcji tematycznych poświęconych budowaniu pozytywnej samooceny, bądź jednej pojedynczej sesji wśród uczniów
Udział w programie jest bezpłatny i zostanie potwierdzony certyfikatem. Do współpracy zostały zaproszone osoby z wykształceniem pedagogicznym (głównie pedagodzy szkolni oraz nauczyciele klas IV-VIII szkół podstawowych), a uczestnikami mogą zostać uczniowie klas IV-VIII.
Program wspiera kampania reklamowa w internecie (szkolny program Librus, social media i YouTube).
W ramach współpracy z marką Dove Unique One jako organizator jest odpowiedzialna za kontakty ze szkołami (obsługa infolinii) oraz za przygotowanie i wysyłkę mailingów.
Dołącz do dyskusji: Dove z drugą edycją akcji „Dove Self-Esteem” – budowanie pozytywnej samooceny”