SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dominika Majcher awansowała w dziale obsługi klienta oS3

Dominika Majcher objęła stanowisko account supervisor w dziale client service agencji oS3. Poprzednio pełniła w niej funkcję senior account managera.

Dominika MajcherDominika Majcher

Dominika Majcher na nowo objętym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie budżetem klienta, samodzielne prowadzenie wybranych projektów oraz nadzór pracy zespołu. Majcher realizuje działania dla takich firm jak Przewozy Regionalne (POLREGIO), Philips Lighting B2B, Takeda (marki Amol i Febrisan).

- Awans Dominiki, a tym samym nowa organizacja działu pracy wynika z intensywnego rozwoju Agencji. Zauważyliśmy, że istnieje potrzeba reorganizacji i nowego podziału pracy, który nie tylko usprawni działanie client service, ale również umożliwi wykorzystanie potencjału każdego członka zespołu - mówi Monika Sokołowska, client service director oS3.

Dominika Majcher z oS3 związana jest od kwietnia ubiegłego roku, dotychczas jako senior account manager. Odpowiadała za obsługę m.in. CCC, LOTTE Wedel, STOCK Polska, Przewozy Regionalne (POLREGIO) czy Philips Lighting B2B.

Poprzednio pracowała w Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadała za obsługę regionalnego zespołu Procter & Gamble  oraz za projekty w obszarze digitalu i ecommerce'u m.in. dla takich marek, jak Olay, Old Spice, Pampers, Oral-B czy Blend-a-Med.

Dołącz do dyskusji: Dominika Majcher awansowała w dziale obsługi klienta oS3

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl