Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System
Ruszyła kampania reklamowa z okazji 20-lecia marki systemów do drzwi przesuwnych, szaf i garderób Sevroll-System. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy Ogród” w TTV.
W ramach kampanii zorganizowano „Wielki konkurs urodzinowy”, w którym do wygrania jest Fiat Ducato. Ponadto odbędzie się cykl „dni otwartych”, podczas którego będzie można poznać aktualne trendy w realizacji szaf i garderób oraz nowe produkty marki Sevroll-System. Działania reklamowe będą też prowadzone w internecie i prasie.
Udział Dominika Strzelca w akcji ma podkreślać wysoką jakość produktów Sevroll-System. Dziennikarz będzie też uczestniczył w eventach promujących firmę.
Strzelec obecnie reklamuje też farby Dekoral, a w lutym br. wystąpił w kampanii oferty T-Mobile dla firm.
Jubileuszowa kampania reklamowa Sevroll-System potrwa do końca br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Studio Form.
Dołącz do dyskusji: Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System