Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy
Castorama rozpoczęła współpracę z Dominikiem Strzelcem, majsterkowiczem i ogrodnikiem znanym szerszej publiczności jako gospodarz wielu programów telewizyjnych, w tym „Polowanie na ogród” TVN, HGTV, TVN Style i na platformie player.pl.
W najnowszym wiosennym sezonie programu Dominik Strzelec przeprowadza metamorfozy ogrodów z wykorzystaniem oferty Castoramy. Współpraca z prezenterem obejmuje również szereg innych działań marketingowych, które są kontynuacją rozwoju zaprezentowanej przez sieć kampanii „Castorama. Razem Najlepiej”.
„Castorama. Razem Najlepiej”
- Cieszymy się, że tak uznany ogrodnik i majsterkowicz będzie swoim nazwiskiem sygnował naszą markę. Jesteśmy liderem branży Home Improvement w Polsce dlatego chcemy pracować z najlepszymi w swoich dziedzinach. Współpraca z nowym ambasadorem jest kontynuacją naszej nowej kampanii „Razem Najlepiej”. Castorama chce być blisko ludzi i pomagać im tworzyć nie tylko funkcjonalne przestrzenie ogrodowe, ale piękne miejsca pełne radości, komfortu, gdzie celebrowanie wspólnych chwil, wzmacnia więzi w gronie najbliższych.– tłumaczy Beniamin Schön Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.
Dominik Strzelec został ambasadorem Castoramy w dwóch ważnych kategoriach: Ogród i marki własne narzędzi. W marcu spółka zaprezentowała nowy katalog „Ogrody: razem najlepiej” przygotowany w bliskiej współpracy z nowym ambasadorem.
W reklamach Castoramy nadal występuje projektantka wnętrz Dorota Szelągowska. Kreacje przygotowuje agencja 2012.
Strzelec występował w przeszłości w reklamach marek Cillit Bang, Husqvarna.
Dołącz do dyskusji: Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy