Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang
Marka środków czystości Cillit Bang (Reckitt Benckiser Polska) wystartowała z nową kampanią z udziałem designera Dominika Strzelca. Akcja, przygotowana przez Chromatique, zachęca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.

Nowa akcja marki Cillit Bang nawiązuje do trendu upcyclingu, czyli czyszczenia i kreatywnego przerabiania domowych przedmiotów codziennego użytku na inne, o nowych zastosowaniach.
W filmach instruktażowych Dominik Strzelec - złota rączka i prowadzący programy telewizyjne „Usterka” oraz „Polowania na ogród” - wskazuje jak można przerabiać stare rzeczy, by używać ich ponownie. Ponadto wchodząc na cillitbangaukcja.pl możemy kupić przerobione przez prezentera przedmioty i wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Spoty są dostępna na YouTube.
Ponadto, w sieciach handlowych pojawiły się materiały POS promujące aukcje na Allegro, a w sieci kampania displayowa, działania w social mediach oraz aktywacja influencerska oparta o kreatywny mailing do blogerów i instagramerów.
Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotów, działania w social media i koordynację wszystkich elementów kampanii odpowiada agencja kreatywna Chromatique.
Dołącz do dyskusji: Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang