Dialog reklamuje nowe usługi biznesowe
Dialog rozpoczyna kampanię reklamową swojej oferty biznesowej, w której pojawiły się trzy nowe usługi. Akcję pod hasłem „Tajemnice sukcesu” dla operatora przygotowały firmy Czart, MPG i Media Contacts.
Do swojej oferty biznesowej Dialog dołączył właśnie usługi i-Firma, i-Centralka oraz i-Konferencja. Pozwalają one firmom ograniczyć nakłady na sprzęt IT, ponieważ działają „wirtualnie” na sprzęcie operatora, a klienci konfigurują je w odpowiednim serwisie internetowym.
Wszystkie nowe usługi są oparte na platformie SoftSwitch klasy 5.0.
Rozszerzoną ofertę biznesową Dialogu do końca maja będzie wspierać kampania reklamowa, która rusza właśnie pod hasłem „Tajemnice sukcesu”. – Choć nie możemy wskazać jednego rozwiązania, jak osiągnąć sukces w biznesie, to potrafimy wyposażyć naszych klientów w skrojone na ich miarę narzędzia sprzyjające rozwojowi firm – opisuje przekaz akcji Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii Dialog.
Kampania obejmuje prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”, „Parkiet”, „Gazeta Finansowa”, „Computerworld”), internet (reklamy i mailing przekierowujące na odpowiednią stronę) oraz materiały BTL (folder i inserty produktowe). Kampanię przygotowały agencja Czart (koncept kreatywny) oraz domy mediowe MPG i Media Contacts (planowanie mediów).
Dołącz do dyskusji: Dialog reklamuje nowe usługi biznesowe