Dentsu Aegis Network Polska tworzy centra ekspertyzy i powołuje client partnerów
Mianowanie client partnerów i utworzenie specjalnych centrów ekspertyzy (stacków kompetencyjnych) - ma wspierać model operacyjny Dentsu Aegis Network Polska (właściciel takich agencji, jak m.in. Isobar Poland Group, Carat, Vizeum, iProspect, Amnet, Amplifi).
Na czele stacków stanęli: Agnieszka Jaworska, head of CRM Stack, Malwina Kozakiewicz, head of creative technology, Jan Mosiejczuk head of strategy and insight stack, Paulina Przetacka, head of tv&video stack, Natalia Skrzypek, head of social media stack, Mikołaj Twardowski, head of data stack i chief data officer w Dentsu Aegis Network.
- Specjalistyczna wiedza ekspercka skupiona w utworzonych stackach jest odpowiedzią Grupy Dentsu Aegis Network na potrzeby klientów, z których nie wszyscy dzisiaj zdają sobie sprawę, a które w dobie ekonomii cyfrowej będą kluczowe w najbliższych latach - mówi Krzysztof Mocek, chief operating officer Grupy.
Ponadto w Grupie Dentsu Aegis Network zostały powołane stanowiska client partnerów, odpowiedzialnych za działania zespołu zintegrowanego, pracującego dla danego klienta.
- Client partner jest przede wszystkim zaufanym konsultantem, który jest bardzo blisko klienta i jego wyzwań biznesowych. Wspierany przez model operacyjny Grupy, talenty zespołów zintegrowanych oraz sieć partnerów zewnętrznych, skutecznie pomaga w doborze rozwiązań, wzroście biznesu, rozwoju marek i budowaniu doświadczenia konsumentów. W naszym założeniu, rozumienie ekonomii cyfrowej, które jest naszym DNA, daje możliwość wsparcia w transformacji cyfrowej, zwiększania efektywności i współpracy w obszarach R&D - wyjaśnia Sławomir Stępniewski, CEO Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network Polska tworzy centra ekspertyzy i powołuje client partnerów