Dekoratorzy i styliści pojawią się w sklepach Ikea
Ikea wprowadzi w marcu strategię komunikacyjną opartą na haśle inspiracji. W jej ramach w sklepach tej sieci można będzie poradzić się stylisty i dekoratora.
Ikea przygotowała strategię komunikacyjną skupioną wokół inspiracji na podstawie badań przeprowadzonych przez Kinoulty Research, które pokazały, że ten czynnik jest dla Polaków ważny w sklepach tej sieci. Dlatego od marca w każdym z siedmiu punktów sprzedaży tej firmy będzie można skorzystać z porad stylisty i dekoratora wnętrz, a także oglądać zmieniane cyklicznie wystawy. Profil zmieni też dostępne w tych sklepach czasopismo, które skoncentruje się na trendach wnętrzarskich i modzie odzieżowej.
Ikea uzasadnia zmiany chęcią dostarczenia klientom wartości dodanej do produktów. Wprowadzenie nowej strategii w sklepach tej firmy zostanie wsparte działaniami reklamowymi obejmującymi outdoor, prasę radio, internet i PR.
Dołącz do dyskusji: Dekoratorzy i styliści pojawią się w sklepach Ikea