DDB Warszawa przygotowało spot świąteczny dla Deutsche Telekom
Agencja DDB Warszawa jest autorem spotu świątecznego na niemiecki rynek dla Deutsche Telekom. - To dla nas wyjątkowy projekt pod wieloma względami - komentuje Rafał Zagórski, account director w DDB Warszawa.
To pierwsza realizacja polskiego oddziału DDB dla Deutsche Telekom (T-Mobile). Agencja opracowała koncept kreatywny w odpowiedzi na międzynarodowy brief przetargowy.
- To dla nas wyjątkowy projekt pod wieloma względami. Wygraliśmy międzynarodowy przetarg i z Warszawy, w tym trudnym czasie zrealizowaliśmy świąteczną kampanię dla potężnej marki na dużo bardziej rozwiniętym marketingowo rynku - mówi Rafał Zagórski, account director w DDB Warszawa.
Kampania trwa w Niemczech do końca grudnia 2020 roku.
Do współpracy został zaproszony reżyser Jesper Ericstam. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję Televisor, za udźwiękowienie Ztudio&Burza.
Za koncept kreatywny i realizację odpowiada DDB Warszawa.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa przygotowało spot świąteczny dla Deutsche Telekom