Mały Głód w grze, filmie i na skoczni reklamuje Danio w nowym opakowaniu (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca waniliową wersję serka homogenizowanego Danio (produkowanego przez Danone Polska) w nowym opakowaniu. Akcję, której bohaterem jest Mały Głód, przygotowały firmy marketingowe VMLY&R Poland, K2 Media i MediaCom Warszawa.
W spotach z kampanii Mały Głód występuje jako skoczek narciarski, bohater gry wideo i władca. Za każdym razem szyki psuje mu pojawienie się opakowania waniliowej wersji Danio. Podsumowuje to hasło: „Danio. Postrach Głoda”.
W kampanii promowany jest nowy wygląd 140-gramowych kubeczków waniliowego serka Danio, najpopularniejszego wariantu tej marki. Na opakowaniu bardziej wyeksponowano wizerunek Małego Głoda.
Opakowania pozostałych wersji Danio nie zmieniły się.
Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie) oraz internet (m.in. YouTube).
Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu i przygotowanie reklam internetowych odpowiada agencja VMLY&R Poland, za zakup mediów - domy mediowe MediaCom Warszawa (telewizja) i K2 Media (internet), a za działania public relations - Danone Polska.
Dołącz do dyskusji: Mały Głód w grze, filmie i na skoczni reklamuje Danio w nowym opakowaniu (wideo)
opakowanie raczej przerażające trochę.