SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Danio „pozytywnie nastraja” w reklamach z Małym Głodem (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) realizowana pod hasłem „Danio pozytywnie nastraja :)”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Young & Rubicam Poland, VML Poland i MediaCom Warszawa.

Reklama pokazuje, jak Mały Głód, od wielu lat brand hero Danio, zaskakuje różnych ludzi w codziennych sytuacjach, ci jednak łatwo się przed nim bronią, sięgając po produkty tej marki. W spocie prezentowane są różne wersje Danio: klasyczna, na wynos (wprowadzona jesienią 2015 roku) i Danio Shake It.

Kampania jest realizowana pod hasłem „Danio pozytywnie nastraja :)”.

Obsługą marketingową Danio zajmują się firmy Young & Rubicam Poland (kreacja reklam ATL), VML Poland (działania w internecie) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Danio „pozytywnie nastraja” w reklamach z Małym Głodem (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl